Pentru a permite asigurarea legăturii între principalele orașe ale țării și litoralul românesc, în perioada sezonului estival, CFR Călători a adoptat un program variat care constă fie în prelungirea circulației unor trenuri care aveau ca destinație finală București Nord spre Mangalia, fie prin introducerea de trenuri ce au ca destinație exclusivă litoralul Mării Negre, informează CFR Călători.
Astfel, prima parte a programului debutează din data de 12 iunie, prin prelungirea circulației următoarelor trenuri la /de la Mangalia, până la data de 25/26 iunie 2020, după cum urmează:
– Trenurile IR 1642/IR 1641 Baia Mare – București Nord și retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1942/ IR 1941, cu grupă de vagoane de la / până la Cluj Napoca IR 1638/IR 1639 și pentru Bistrița Nord IR 1648;
– Trenurile IR 1862/IR 1861 Iași – București Nord și retur vor circula până la/de la Mangalia ca trenuri IR 1964/ IR 1963, cu grupă de vagoane de la/până la Suceava IR 1756/ IR 1757;
– Trenurile IR 1695/IR 1696 Timișoara Nord – București Nord și retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1996/IR 1995, cu grupă de vagoane de la/până la Reșița R 9172/ R 9161;
– Trenurile IR 1742/ IR 1741 Satu Mare – București Nord și retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1946/ IR 1945; Începând cu data de 26/27 iunie 2020, se introduc în circulație trenuri special dedicate asigurării legăturii cu litoralul dinspre Timișoara Nord, Arad, Deva, Craiova, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Oradea, Cluj Napoca, Brașov, Târgu Mureș, Iași, Suceava, Galați, iar trenurile menționate mai sus vor reveni la mersul inițial.
Foto © Magazin Sălăjean